4 ever and ever

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

Mey Agung KOPYIT

Mesyuarat agung KOYIT berjalan bermula pukul 2.30 ptg. Mom bertanding dalam ahli Lembaga pengarah. Alhamdullah!! mom masih lagi diberi mandat sebagai Ahli Lembaga dgn mojiriti 230 undi. Terima kasih kepada ahli2 KOPYIT kerana mengundi mom. Tetapi apa yg tidak diduga bekas Pengarah YIT tidak dapat mengekalkan jawatan sebagai Ahli Lembaga. Terasa juga kenapa jadi begini. Tapi biasalah adat bertanding ada kalah dan menang. Tentu ada hikmah disebaliknya. Kepada ahli lembaga baru Us Ali Sabri selamat datang ahli lembaga baru semuga beliau dapat memberikan sumbangan kepada KOPYIT.

Apa2 pun mom ingin mengucapkan terima kasih kepada Hj Zul, kerana selama beliau berkhidmat dengan KOPYIT banyak jasa2 beliau sumbangkan kepada KOP
YIT. Hope u still gave fully support to our KOPYIT.TQ very much & we love U.

Kata orang kalau mesyuarat Agung tak ada cabutan bertuah tak sah. Dan macam biasa mom sentiasa tidak bertuah dalam acara cabutan bertuah. Tetapi mom tak kisah tak dapat pun, hati mom sudah puas melihat kepuasan ahli2 KOPYIT apabila mereka menerima hadiah dengan puas hati. Kepada ahli2 KOPYIT yang menerima hadiah cabutan bertuah, tahniah dan mom dapat juga duit RM100/= saguhati hadir mesyuarat dan balik belikan "American brownish"
kepada 2 org anak mom yang kat rumah tu. YUM.....YUM sedapnya, dia orang kata...

Mesyuarat agung KOPYIT tahun 2010 berakhir dengan kenangan manis dan pahit.

Rengungan"Tiap2 yg berlaku itu ada hikmah disebaliknya"

Luv U All

2 comments:

  1. la ingatkan nk ucap tahniah kerana dapat kekalkan sebagai ahli lembaga kopyit

    ReplyDelete